درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چهدرمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است. آن را به عنوان یک نتیجه از کیست پر از مایع به وجود آمد شکل در کلیه ها. بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است اختلال عملکرد کلیه شود و منجر به نارسایی کلیه، بنابراین درمان بسیار مهم است. پس از آن، چه درمانی برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است.

همانطور که در بالا ذکر شد، این بیماری یک بیماری ژنتیکی است، به طوری که کیست های کلیوی با سن رشد وقتی به اندازه کافی رشد بزرگ، برخی از علائم رخ می دهد که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار، بطور قابل توجهی. بنابراین، درمان فوری مورد نیاز است برای کمک به مردم زندگی بهتر زندگی می کنند.

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

هدف از درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است برای کنترل علائم. کنترل فشار خون بالا مهم ترین بخش از درمان است. درمان ممکن است شامل:

ضد درد

داروهای فشار خون

آنتی بیوتیک (UTI)

کم سدیم (نمک) رژیم غذایی

دیورتیک (برای حذف مایع بیش از حد)

جراحی (به تخلیه کیست و برای کمک به تسکین درد و ناراحتی)

در مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک، دیالیز و پیوند کلیه ممکن است لازم باشد. یک یا هر دو کلیه ها می تواند حذف شود.

البته، شما همچنین می توانید یک درمان طبیعی را انتخاب کنید، آن را می توانید در پیشگیری و کاهش کیست به طور طبیعی، آنچه مهم تر، از آن آسان است پس از درمان عود نمی کند. در این روش درمانی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، است که نوآوری و بهبود از طب سنتی چینی گفته می شود. به عنوان یک نوع درمان خارجی، او ممکن است سموم پوست انجام، بنابراین به عنوان برای درمان این بیماری بدون عفونت کلیه است. چهار عملکرد اصلی وجود دارد به آن، ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و افزایش رگ های خونی. توسط این توابع، آن را می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به طوری که برای معکوس کردن بیماری.

بالا درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید هر یک از آنها با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: